Virtuálna realita zmení zvyky nakupovania

17. júla Amazon otváral stanice Virtuálnej reality v 10 predajniach po celej Indii. Zákazník virtuálne prezrie celý sortiment. Vidí rozmery, otestujte vlastnosti a funkcie, zistí viac informácií. Amazon umožňuje zákazníkom spoznať tovar lepšie, detailnejšie pred kúpou.

virtuální realita
 
2.  Kryštálové dekorácie do domácnosti nekupujeme každý deň. MasterCard a Swarovski ich ukazuje pomocou virtuálnej reality, cez aplikáciu. Záujemcovia tak môžu vidieť ako sa vyrábajú, ako vyzerá v dome a zistia viac informácií.
Na zaplatenie vybraných produktov, stačí si pozrieť na Masterpass tlačidlo pod popisu produktu.
 
3. Tommy Hilfiger prinesie módne prehliadky z prvého radu pomocou Virtuálnej reality. Zákazník môže preskúmať módne kusy z blízka, môže ísť za zákulisí. Táto technológia je dostupná iba v niektorých predajniach Tommy Hilfiger, kde pred vyskúšaním a kúpou produktu môže záujemca pozrieť virtuálne módne oblečenia.
 
4. Tropické výpravné dovolenky znejú vzrušujúce, obzvlášť počas zimy. Samsung a Carnival Cruises sprevádzajú hostí cez celý svet virtuálne, aby ukázali nové virtuálne technológie. V predajniach Samsung môže záujemca spoznať čo zabezpečuje Carnival Cruise skrz okuliare VR virtuálne.
 
5. IKEA používa VR, aby uľahčil zákazníkom navrhnúť kuchyne. Zákazník je prenesený priamo do kuchyne, kde mení farby, nábytok, svietenie kliknutím na spínač. Vidí nábytok z rôznych uhlov, upraví umiestnenie nábytkov a doplnkov, môže zadať svoju výšku, či výšku dieťaťa, a pozrieť z pohľadu detí.
 
6. Lexus ponúka možnosť použit Virtuálnu realitu, a vyhliadnuté auto zobrať na skúšobnú jazdu na závodných tratiach. Zákazník tak objaví ako rýchlo ide luxusné auto, ako vyzerá interiér, a vyskúša všetky funkcie. Je to lepší spôsob ako ukázať všetky nové i ostatné modely ktoré sú v ponuke.

virtuální brýle

7.  Najväčší Čínsky online predajca Alibaba umožňuje zákazníkom prechádzať po virtuálnych regáloch pomocou okuliarov VR, alebo aplikácie Buy+. Záujemca vidí rôzne druhy tovarov, chytí ich do rúk, a kúpi  jednoducho pozretím. Aplikácia Buy+ bola taká populárna, že po prvej hodine uvedenia do prevádzky aplikáciu stahoval a skúšal 30,000 ľudí.
 
8. Makeup NARS je prvá značka, ktorá vytvorila 360 stupňové video. Zákazník si môže prejsť okolo videa, aby videl rôzné kroky aplikácie makeupu, pozrieť proces z rôznych uhlov. Videoklip obsahuje link k produktom NARS, kde zákazník preskúma skutočné odtiene virtuálne pred tým než si vyberie správnu farbu.
 
9. Lowe nedávno začal riadiť program s názvom Holoroom Test Drive. Pomocou VR záujemca virtuálne vyskúša náradie pred kúpou. Dozvedia, ako reálne používať náradie, a správne držať. Tento spôsob je užitočný hlavne pre tých, ktorí kupujú náradie prvý krát, a ktorí hľadajú správnu veľkosť.
 
10. Národný park Yosemite a Moab púšť v Utah spojili dobrodružstvo a objavenie sveta. Záujemcovia môžu sa vydať na virtuálné prechádzky do parku Yosemite a do púšte Moab.
Zákazník môžu virtuálne prechádzať, liezť po skalách so známymi hviezdami.